aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
12:58
شنبه 24 مهر 1395

در قسمت اول مقاله برترین باس‌های تاریخ دنیای بازی‌ها، به معرفی ۱۲ باس پرداختیم. حال در قسمت دوم این مقاله با باس‌هایی به مراتب سخت‌تر، باشکوه‌تر و به یادماندنی‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 Boss Game

تعداد بازدید از این مطلب: 218
aks29
mohammad.rst60
b2
11:42
شنبه 24 مهر 1395

از گذشته تا آینده، باس‌ها «Boss» همیشه نقش بسیار مهمی در بازی‌ها داشتند و خواهند داشت. به یاد دارید که زمانی آن‌ها را غول آخر صدا می‌کردیم؟ در دنیای بازی‌ها شاهد انواع و اقسام باس‌هایی هستیم که شکل و شمایل، فیزیک و سبک مبارزه، سختی و آسانی، یا حتی جذبه و ابهت آن‌ها از ذهن طراحان بازی  یا مراجعی مانند کتاب‌ها و فیلم‌ها نشات می‌گیرد. اما اگر کمی خوب به بازی‌ها نگاه کنیم، کارکترها و باس‌هایی هستند که جایگاهی فراتر از بسیاری از باس‌های دیگر دارند. باس‌هایی که به لطف جذابیت و هیجان‌انگیز بودن نبرد با آن‌ها در ذهن‌مان مانده‌اند، باس‌هایی که به خاطر سختی فوق‌العاده بالا در خاطرت‌مان حک شده‌اند و حتی باس‌هایی که با ترکیب این دو مورد، یک بازی را برای ما تبدیل به گنجی مقدس کرده‌اند! در این مقاله سعی شده تا باس‌ها را از چندین نظر انتخاب کنم و در یک لیست قرار دهم. عجیب و غریب بودن، سخت و طاقت‌فرسا بودن، شکوه و عظمت در نبردها، خاطره‌انگیز بودن و چنین مواردی دیگر، از جمله دلایل انتخاب آن‌ها هستند. پس با ما همراه باشید تا در مقاله‌ای دو قسمتی به نقل از سایت زومجی نگاهی به برترین و خاطره‌انگیزترین باس‌ها بی‌اندازیم.

إBOSS GAME

تعداد بازدید از این مطلب: 249
aks29
mohammad.rst60
b2
8:32
پنج شنبه 22 مهر 1395

Batman

«بتمن» از آن زمانی که به وسیله باب کین (Bob Kane) و بیل فینگر (Bill Finger) فقید خلق گردید، تبدیل به یک فرهنگ و شخصیت نمادین شد. این شخصیت ماندگار در طول این سال‌ها، در فیلم‌های سینمایی و سری‌های تلویزیونی زیادی حضور یافته است اما نمی‌توان از بازی‌ Batman به عنوان یک عامل بزرگ برای محبوبیت او نام نبرد. از سال ۱۹۸۰ کمپانی‌ها و شرکت‌های زیادی بتمن را وارد مدیوم‌های قابل بازی کردند. برخی از این بازی‌ها فوق‌العاده بودند و بعضی‌های دیگر تعریفی نداشته‌اند. مطلبی که در ادامه آن را مطالعه می‌کنید، تاریخ بتمن در دنیای بازی‌های ویدیویی است؛ از پازل‌های ساده بگیرید تا عناوینی با بودجه‌های نجومی.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 283
aks29
mohammad.rst60
b2
9:49
دو شنبه 19 مهر 1395

 به نقل از VG247، بازی Overwatch بزودی شاهد شخصیت جدیدی خواهد بود اما بنظر می‌آید که بلیزارد در حال کار برروی یک هیروی دیگر و چند مپ و مد جدید نیز می‌باشد.

 overwatch

آقای "جف کپلان" (Jeff Kaplan) از بلیزارد اشاره کرد که تیم توسعه بازی در حال کار برروی هیرو های جدید می‌باشد:

"یکی از هیرو ها در حال ساخت است و ما شاهد نتیجه بسیار خوبی هستیم. اکنون در کمپانی‌مان در حال تست کردن این هیرو با بازی کردن هستیم. ما اعتقاد داریم که این هیرو بزودی به بازی اضافه خواهد شد."

 

ایشان همچنین اعلام کرد که هیروی دومی نیز در کار خواهد بود:

"این هیرو حالتی محرمانه تر بین توسعه دهنده‌های‌مان دارد. ما در حال کار برروی مدل ها، افکت ها و انیمیشن های آن هستیم، تا بتوانیم به خود ثابت کنیم که این هیرو جالب است. ولی ما احساس می‌کنیم که یک هیروی عالی دیگر نیز پیدا کردیم که در سال آینده منتشر خواهد شد."

 

این بدین معنی است که ما شاهد دیدن اولین هیرو تا قبل از پایان 2016 منتشر خواهد شد.

 

بلیزارد در حال کار برروی تعداد زیادی از مپ های جدید می‌باشد. برخی از آنها برای مد های کنونی Overwatch ساخته شدند. برروی یکی از این مپ ها بسیار کار شده است تا حدی که تیم تست به اندازه کافی در آن بازی کردند که تیم هنری وارد عمل شده است. اعتماد بنفس بلیزارد نسبت به این مپ بالا می‌باشد پس باید شاهد عرضه آن باشیم اما هنوز تاریخی داده نشده است. نظر دیگر آقای کپلان مبنی بر وجود المان های داستانی در این مپ بود.یک مپ دیگر برای مد های کنونی نیز در حال ساخت است اما اطلاعات زیادی از آن نداریم. بلیزارد مپ هایی در دست ساخت دارد که بصورت آزمایشی و یا مراحل توسعه هستند. این مپ ها که برای مد های جدید می‌باشند در حالت آزمایشی و اولیه قرار دارند.

 پس در نهایت دو هیرو جدید،دو مپ جدید و احتمالا چهار مد جدید خواهیم داشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 183
برچسب‌ها: بازی , بازی جدید , overwatch ,
aks35
بازدید : 183
aks36
aks29
mohammad.rst60
b2
11:29
شنبه 17 مهر 1395

بدون شک طرفداران ایکس باکس و PC بابازی Gears of War آشنایی کامل دارند.سری چهارم این مجموعه تنها چند روز دیگر انتشار میشود.در این پست نمره های وارد گشته بر این بازی از سوی مجلات توضیح داده و مروری بر آنها خواهیم داشت.

gears of war4

تعداد بازدید از این مطلب: 185
aks29
mohammad.rst60
b2
14:23
چهار شنبه 14 مهر 1395

کمپانی تو‌کی گیمز، دو روز دیگر نسخه سوم این بازی جهان‌باز را عرضه میکند؛ بر این اساس، محصول جدید استودیو هنگر ۱۳، در تاریخ ۱۶ مهر (۷ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.توکی گیمز همچنین جزییاتی هم در مورد جوایز پیش‌خرید و نسخه‌های مختلف بازی ارائه کرده است.

 مافیا 3

تمامی افرادی که Mafia 3 را پیش‌خرید کنند، محتویات مخصوصی دریافت خواهد کرد که سازندگان آن را «Family Kick-Back» نامیده‌اند؛ این محتویات شامل سه سلاح و ماشین انحصاری خواهد بود که ظاهری نظامی خواهند داشت و هنوز جزییات بیشتری از آن‌ها ارائه نشده است. به‌علاوه، کمپانی تو‌کی گیمز، در کنار نسخه معمولی بازی دو نسخه دیلاکس (Deluxe) و کالکتور (Collector) بازی را هم به ترتیب با قیمت ۸۰ و ۱۵۰ دلار عرضه خواهد کرد.

نسخه دیلاکس علاوه بر خود بازی، شامل Season Pass آن نیز خواهد بود و نسخه کالکتور علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس، برخی آیتم‌های فیزیکی هم خواهد داشت که شامل موسیقی‌های بازی با کیفیت صفحه گرامافون، کتابچه هنری، پوستر‌هایی از این اثر و تعدادی آیتم معرفی‌نشده دیگر می‌شوند.

در مافیا ۳ گیمر در نقش لینکولن کِلی، قرار می‌گیرد که یک فرد دورگه است که به عنوان یک یتیم بزرگ شده و پس از حضور در جنگ ویتنام، حال در شهر نیو اورلئان حضور دارد. سازندگان اعلام کرده‌اند که مشکلات افراد سیاه‌پوست در دهه ۷۰ میلادی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های داستان بازی خواهد بود.

 

در لینک زیر میتوانید اخرین تریلر بازی را قبل پخش مشاهده کنید:

مافیا 3

تعداد بازدید از این مطلب: 193
aks35
بازدید : 193
aks36
aks29
mohammad.rst60
b2
12:35
دو شنبه 12 مهر 1395

resident evil 7

هر گیمری که به سبک بازی های Horror اشنایی داشته باشه حتما سری بازیهای Resident Evil  رو تجربه کرده وبا شخصیت های این بازی اشنایی کامل دارد.پس از اینکه شرکت کپکام (capcom)در نمایشگاه بازی های کامپیوتری خبری از سری جدید این بازی را منتشر کرد خیلی از گیمرها بدنبال فهمیدن سیر داستانی این بازی بودند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 261
aks29
mohammad.rst60
b2
12:28
یک شنبه 11 مهر 1395

خدای جنگ 4

پس از گذشت 6سال از سری سوم خدای جنگ کمپانی سونی خبر بازگشت سری محبوب خدای جنگ را داد که برای ما یادآور نبرد های عظیم کریتوس با خدایان بود.کریتوس  پس از خودکشی کردن در قسمت قبلی اینبار با استایلی متفاوت همراه با کودکی که تحت آموزش اوست،ظاهر شده ک بسیاری نقدها را بدنبال داشته است.قصد من درباره این پست توضیحی اجمالی و کوتاه درباره سری جدید خدای جنگ بوده  که در ادامه به آن میپردازم.

تعداد بازدید از این مطلب: 203
aks29
mohammad.rst60
b2
12:48
شنبه 10 مهر 1395

سال گذشته، کمپانی سونی خبر از عرضه کالکشنی شامل سه نسخه ابتدایی سری بازی Uncharted با گرافیک بهبودیافته برای پلتفرم نسل هشتمی پلی استیشن 4 داد. همانطور که انتظار می رفت، Uncharted: The Nathan Drake Collection عملکردی فوق العاده از خود به جای گذاشت و هیچ چیز، بهتر از تجربه مجدد ماجراجویی های ناتان دریک روی این کنسول قدرتمند نبود.

 

Nathan Drake Collection فرصتی بود تا بتوانیم یکبار دیگر به دنیای زیبای آنچارتد بازگردیم و در کنار ناتان، لحظاتی فراموش نشدنی را تکرار کنیم؛ لحظاتی که گاه تبسم را بر لب های مان آوردند و گاه اشک را در چشمانمان حلقه کردند. لحظاتی پر از هیجان، پر از عواطف انسانی و پر از خیانت و دروغ. آنچارتدی که ناتی داگ خلق کرد، هنوز هم بعد از گذشت بیش از یک دهه هویتی نامانوس دارد اما در عین حال، انسانیت و جنبه های زشت و زیبای آن را به واقع گرایانه ترین شکل ممکن تصویر می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 198
aks29
mohammad.rst60
b2
11:28
شنبه 10 مهر 1395

 

ژانر بازی های رایانه ای  چیست؟

 

به دسته بندی های مختلف ژانر می گوییم ، مثلا در سینما ژانرهای مختلفی از جمله ژانر وحشت ، ژانر عاشقانه ، و داریم ، در کل دسته بندی در فیلم ، بیشتر بر اساس درون مایه ی داستان فیلم می باشد که در چه زمینه ای باشد ، اما دسته بندی در دنیای بازی های کامپیوتری کمی متفاوت است  و دسته بندی بازی ها بر اساس گیم پلی و یا نوع و سبک بازی می باشد نه بر اساس داستان آن .

 کلیه بازی‌ها معمولا براساس موضوع و حالت گرافیکی در دسته بندی زیر خلاصه میشوند که در ادامه مطلب راجب چند سبک آن صحبت میکنیم:

1 - اکشن- ماجرایی (Action-Adventure)

2 - ماجرایی (Adventure)‌

3 - آموزشی (Educational)

4 - مبارزه‌ای (Fighting)

5 - تیراندازی اول شخص (First-Person Shooters)‌

6 - اینترنتی (Online game)‌

7 - بازی‌های هزارتو یا لابیرینتی (Maz games)‌

8 - بازی‌های ضابطه‌ای (Platformers)

9 - بازی‌های معمایی (Puzzle)

10 - بازی‌های رقابتی (Racing games)

11 - تیراندازی (Shooters)

12 - نقش آفرینی (Role – playing)

13 - شبیه‌سازی (Simulation)

14 - شبیه سازی فضایی (Space simulation)

15 - ورزشی (Sports)

16 - استراتژی (Strategy)

17 - مخفی‌کاری (Stealth action)

18 - بقاء‌ هراسناک (Survival horror)

19 - تیراندازی سوم شخص (Third person shooters)

20 - ماموریت در شهر (City &projects)

21 - جنگی استراتژی (War stratjig)

تعداد بازدید از این مطلب: 237
برچسب‌ها: انواع بازی , بازی ,

aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر