aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
10:37
شنبه 10 مهر 1395

با تاریخچه ی و فراز و نشیب بازی های دیجیتالی( کامپیوتری) بیشتر آشنا شویم

با تاریخچه ی و فراز و نشیب بازی های دیجیتالی( کامپیوتری) بیشتر آشنا شویم.در سال ۱۹۴۹میلادی به مهندس جوان آقای رالف بی یر (Rulph Baer) ساخت برنامه تلویزیونی واگذار شد. از او خواسته شده بود فقط برنامه معمولی را طراحی نکند، بلکه کاری کاملاً جذاب و استثنایی را بنویسد. انجام کار برای آقای بی یر مشکل نبود، او تمایل داشت از محدوده طرح واگذار شده فراتر گام بردارد و کاری نوظهور ارایه دهد و به وسیله بازی برنامه اش را اجرا کند ، اما بازی خاصی را در نظر نداشت. بهرحال مدیر او فکرش را تأیید نکرد و طرح مورد نظر بی یر اجرا نشد.

زمانی که رالف بی یر طرح خویش را عرضه کرد نمی دانست که بنیان گذار صنعت نوینی در جهان شده که امروزه بعد از گذشت نیم قرن تبدیل به صنعت با شکوه و سودآوری شده است. در سال ۱۹۵۲میلادی الف راس دالگلاس (A.S.Douglas) ، دانشجوی دکترای دانشگاه کمبریج تز خویش را در باره تأثیر متقابل انسان رایانه نوشت و اولین بازی گرافیکی رایانه ای را طراحی کرد. اما اولین بازی واقعی رایانه ای در سال ۱۹۶۱میلادی به نام جنگ ستارگان (Spacewar) نوشته شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 212

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر